Vrácení a reklamace

 

Berte, prosím, na vědomí, že od 17.6.2024 do 26.6.2024 máme dovolenou. Všechny reklamace a vrácení zboží budou zpracovány po tomto datu. Zásilky zaslané k nám na adresu budou na skladě převzaty.
 
 
Svým zákazníkům nabízíme kompletní záruční i pozáruční servis.

Vrácení zboží a reklamace příjímáme výhradně na adrese

Rellot s.r.o., Měšická 1725, 390 02 Tábor

Reklamace a nezáruční oprava

Lhůta pro uplatnění reklamace je 30 měsíců. Reklamace vyřizujeme do 30 dní, nedohodneme-li se s kupujícím jinak, například při delší dostupnosti náhradních dílů. Vždy se ale snažíme, abychom reklamaci vyřídili co nejdříve.

Doporučujeme hodinky používat pouze v souladu s tabulkou vodotěsnosti.

* Při mytí rukou a sprchování je však třeba dbát zvýšené opatrnosti při manipulaci s nastavovací korunkou či tlačítky. U vodotěsnosti 50M/5 ATM/5 BAR/ nesmí být při styku s vodou povytažená nastavovací korunka ani stisknuta tlačítka. Při povytažení korunky nebo stisknutí tlačítek nateče voda dovnitř pouzdra a jedná se tak o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. Dále je při sprchování potřeba dbát uvedeného tlaku vody sprchové hlavice - je-li vyšší než 50M/5 ATM/5 BAR, hrozí riziko proniknutí vody do pouzdra hodinek. Na toto poškození se záruka nevztahuje. 

 

Záruka vodotěsnosti se vztahuje pouze na hodinky určené k plavání nebo potápění s vodotěsností minimálně 100M/10 ATM/10 BAR. 

Záruku nemůžete uplatnit, pokud jde o poškození vzniklá nehodou či z nedbalosti osob, které nejsou autorizovanými prodejci a servisními středisky.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA:

  • baterii hodinek (my však garantujeme výměnu zdarma do půl roku od koupě)
  • jakékoli poškození pouzdra hodinek a/nebo řemínku 
  • ztrátu šroubků sloužících k upevnění řemínku k pouzdru
  • vypadnuté kamínky
  • prasknutí skla
  • poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky, nárazů, nehod, běžného užívání a zacházení
  • poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění s minimální vodotěsností 100M
  • prasknutí keramiky u hodinek s keramickým řemínkem a/nebo pouzdrem

Ve výše uvedených případech jsme ochotni vám provést nezáruční placenou opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkům.

K uplatnění reklamace či opravy je nutné přiložit kopii faktury a dopis s přesným popisem problému nebo vyplnit pouze v případě reklamace reklamační formulář. Hodinky, které chcete reklamovat nebo opravit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balícím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. O přijetí zboží k reklamaci vás budeme informovat e-mailem.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem! 

Vrácení


Lhůta pro uplatnění vrácení zboží je nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí. Hodinky, které chcete vrátit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balicím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. Zásilka by měla obsahovat formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete v obchodních podmínkách v odstavci č. 6. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží určené k řádnému vrácení musí být navráceno v bezvadném stavu, ve kterém bylo odesláno, a to bez jakýchkoli známek nošení, poškrábání nebo poškození. V opačném případě budeme nuceni ponížit vrácenou částku o náklady související s uvedením zboží do původního bezvadného stavu. 

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku, jinak zásilku nemůžeme převzít. Peníze Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem!