0
Přihlášení

Nemáte ještě účet?

Registrací získáte:
  • Výměnu baterie zdarma
  • Delší dobu pro vrácení zboží
  • Slevu až 15 % na všechny objednávky

Registrovat se

Potřebujete poradit? Zavolejte nám
776 077 700 Po–Pá: 9:00–17:00 hod
V nákupním košíku zatím nic nemáte.

Hledáte inspiraci? Podívejte se třeba na oblíbené značky nebo aktuální novinky v nabídce.

Jak na reklamace, opravu, vrácení nebo výměnu

Svým zákazníkům nabízíme kompletní záruční i pozáruční servis.

Reklamace a nezáruční oprava

Lhůta pro uplatnění reklamace je 30 měsíců. Reklamace vyřizujeme do 30 dní, nedohodneme-li se s kupujícím jinak, například při delší dostupnosti náhradních dílů. Vždy se ale snažíme, abychom reklamaci vyřídili co nejdříve.

Doporučujeme hodinky používat pouze v souladu s tabulkou vodotěsnosti.

Stupeň vodotěsnosti

Označení

Stříkající voda, déšť

Sprchování, mytí rukou

Plavání, potápění bez dých. přístrojů

Hlubinné potápění

30M

3 ATM/3 BAR

Ano

Ne

Ne

Ne

50M

5 ATM/5 BAR

Ano

Ano *

Ne

Ne

100M

10 ATM/10 BAR

Ano

Ano

Ano

Ne

200M

20 ATM/20 BAR

Ano

Ano

Ano

Ano

* Při mytí rukou a sprchování je však třeba dbát zvýšené opatrnosti při manipulaci s nastavovací korunkou či tlačítky. Při 5 ATM/5 BAR nesmí být při styku s vodou povytažená nastavovací korunka ani stisknuta tlačítka. Při povytažení korunky nebo stisknutí tlačítek nateče voda dovnitř a jedná se tak o mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. Dále je při sprchování třeba při dbát uvedeného tlaku vody sprchové hlavice - je-li vyšší než 5 ATM/5 BAR, hrozí riziko proniknutí vody do hodinek. Na toto poškození se záruka nevztahuje. 

Záruka vodotěsnosti se vztahuje pouze na hodinky určené k plavání nebo potápění s vodotěsností minimálně 100M/10 ATM/ 10 BAR. 

Záruku nemůžete uplatnit, pokud jde o poškození vzniklá nehodou či z nedbalosti osob, které nejsou autorizovanými prodejci a servisními středisky.

Záruka se nevztahuje na:

  • jakékoli poškození těla hodinek a/nebo řemínku 
  • ztrátu šroubků sloužících k upevnění řemínku k pouzdru
  • vypadnuté kamínky
  • poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky, nárazů, nehod, běžného užívání a zacházení
  • poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění s minimální vodotěsností 100M
  • prasknutí keramiky u hodinek s keramickým řemínkem a/nebo pouzdrem

Ve výše uvedených případech jsme ochotni vám provést nezáruční placenou opravu v rámci servisu poskytovaného našim zákazníkům.

K uplatnění reklamace či opravy je nutné přiložit kopii faktury a dopis s přesným popisem problému nebo vyplnit pouze v případě reklamace reklamační formulář. Hodinky, které chcete reklamovat nebo opravit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balicím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. Zboží můžete reklamovat také osobně na naší prodejně v Olomouci na adrese Schweitzerova 798/99a.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem! 

Vrácení

Lhůta pro uplatnění vrácení zboží je nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí. Hodinky, které chcete vrátit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balicím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. Zásilka by měla obsahovat formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete v obchodních podmínkách v odstavci č. 6. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Zboží můžete vrátit také osobně na naší prodejně v Olomouci na adrese Schweitzerova 798/99a. Zboží určené k řádnému vrácení musí být navráceno v bezvadném stavu, ve kterém bylo odesláno, a to bez jakýchkoli známek nošení, poškrábání nebo poškození. V opačném případě budeme nuceni ponížit vrácenou částku o náklady související s uvedením zboží do původního bezvadného stavu. 

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku, jinak zásilku nemůžeme převzít. Peníze Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem! 

Výměna

Lhůta pro výměnu zboží za jiné je 14 dní. Hodinky, které chcete vyměnit, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balicím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě. Zásilka by měla obsahovat kopii faktury a dopis, ve kterém by mělo být přesně uvedeno, za jaký model hodinek z naší nabídky budete chtít původní hodinky vyměnit. Tento požadavek je dobré zaslat také na náš mail info@zilkahodinky.cz pro urychlení výměny (pro rezervaci skladového zboží, objednání neskladového zboží u oficiální distribuce, apod.). Zboží můžete vyměnit také osobně na naší prodejně v Olomouci na adrese Schweitzerova 798/99a. Zboží určené k řádné výměně musí být navráceno v bezvadném stavu, ve kterém bylo odesláno, a to bez jakýchkoli známek nošení, poškrábání nebo poškození. V opačném případě budeme nuceni ponížit rozdíl ceny vrácených a měněných hodinek o náklady související s uvedením vráceného zboží do původního bezvadného stavu. Vyměněné hodinky Vám zašleme na základě jejich dostupnosti, nejdříve však po dodání vrácených hodinek k nám.

Všechny zásilky při odeslání pojistěte na cenu hodinek pro případ ztráty nebo poškození přepravcem! 

Zboží na reklamaci, vrácení, výměnu nebo opravu (placená služba pouze pro naše zákazníky) můžete zasílat na adresu:

ŽILKA HODINKY s.r.o.
Šlechtitelů 813/21
779 00 Olomouc

Zeptejte se na cokoliv
Radek a Ludmila
Žilkovi
776 077 700
(Po–Pá: 9:00–17:00 hod)
Máte rádi hodinky?

My taky. Nechejte si jednou za čas poslat naše novinky, speciální akce a slevy:

Facebook Instagram Youtube

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.