Odeslání s doručením do Vánoc - objednávky skladem přijaté do 19.12 10:00 přepravcem PPL.
Podrobné termíny zde
Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Vše bez problémů
Rychlé dodání, nejlepší cena v době nákupu
Vše naprosto v pořádku
Rychlé dodání a skvělé zboží za skvělou cenu
Rozhodně doporučuji, vše odpovídá jak popisu zboží, tak určené době dodání. Pečlivě zabaleno, naprostá spokojenost.
Rychlé dodání, sice bez návodu, ale ten zaslán ihned mailem na vyžádání. Za mě spokojenost.
Doporučuji.
přišlo do 2 dnů
Dodani zbozi “skladem” trvalo stejne dlouhou dobu, jako ve stejny cas objednane zbozi v Holandsku.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Vaši objednávku jsme přijali dne 13.2.2023 ve 21:39 hodin. Následující den jsme ji začali vyřizovat a odeslali dne 15.2.2023. Objednávky expedujeme zpravidla do 48 hodin od objednání, což se stalo také ve Vašem případě. Zboží s označením "expresní odeslání" expedujeme do 24 hodin.
Děkuji za pochopení a pěkný hezký den.
Ing. Alena Reková
Zilkahodinky.cz
Velmi dlouhá dodací lhůta, komlikace při doručování
Dobrý den, paní Bočková,
děkujeme za Vaši recenzi a objednávky. Při Vaší poslední objednávce jste vybrala produkt s dobou dodání do 14 pracovních dní. Jedná se o zboží, které opravdu nemáme skladem a objednáváme jej u našeho dodavatele. Tato informace je uvedena přímo u produktu, nicméně doba dodání je i přes to zpravidla kratší. Pokud nechcete čekat, doporučujeme vybírat ze skladových hodinek. Co se týče komplikací s doručováním, dle historie vidím, že jste si vybrala chybnou pobočku Zásilkovny a balík jsme tedy zasílali znovu na správnou pobočku.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Ing. Alena Reková
Zilkahodinky.cz
Vážený pane Havlíku,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Co se týká expedice Vaší objednávky, bohužel došlo ke zpoždění na straně přepravní služby, která doručovala zásilku od dodavatele k nám a bohužel jsme to nemohli ovlivnit.
Vaši objednávku jste vytvořil 13.2.2023 ve 12:17, jakmile jsme zjistili problém, byl Vám zaslán email o zpoždění odeslání a to 16.2. 2023 v 11:43. Vaši zásilku jsme předali do přepravy dnes 21.2.2023.
Velice mě mrzí, že došlo ke zpoždění. Vždy naše zákazníky informujeme, když nastane nečekaný problém. Je možné, že Vám email "spadl" do nevyžádané pošty.
Děkuji a omlouvám se za vzniklé komplikace.
Lukáš Rek
Žilka hodinky
První nákup - vše proběhlo v pořádku.
Jsem moc spokojena s přístupem prodavajicího ochota a vlídnost.Našla jsem na netu že jste v Táboře brzy vás navštívím moc díky.
S úctou Šlechtová
