Hledáte inspiraci? Podívejte se třeba na oblíbené značky nebo aktuální novinky v nabídce.
Doručení zboží PPL kurýrem následující pracovní den.
V den doručení Vás předem PPL informuje o předpokládaném času doručení a to formou SMS nebo telefonicky.
Neuhrazenou zásilku je možné zaplatit hotově nebo kartou.
Doručení zboží PPL na zvolenou pobočku Parcelshopu následující pracovní den.
V den doručení Vás předem PPL informuje o předpokládaném času doručení a to formou SMS nebo e-mailem.
Neuhrazenou zásilku je možné zaplatit hotově nebo kartou.
Česká pošta vás přes SMS/e-mail bude informovat o převzetí zásilky do přepravy a garantuje doručení následující den po podání. Po neúspěšném pokusu o doručení je zásilka uložena na ukládací poště a adresát je o jejím uložení informován prostřednictvím SMS/e-mailu i papírovou výzvou.
Česká pošta Vás bude informovat o převzetí zásilky do přepravy a garantuje uložení na poště druhý pracovní den od převzetí. Balík z Balíkovny si na poště můžete vyzvednout u speciální přepážky.
Zásilku odešleme na vybranou pobočku Zásilkovny, kde ji můžete uhradit hotově nebo kartou.
Jakmile bude Vaše zásilka připravená k odběru, zašle Vám Zásilkovna SMS a email.
Po odeslání objednávky Vám obratem zašleme údaje pro provedení platby (číslo účtu, variabilní symbol a částku). O průběhu vyřizování objednávky Vás budeme informovat na Vaši emailovou adresu.
V případě platby předem na účet se doba dodání zboží může prodloužit o dobu trvání bankovního převodu.
Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky. Doporučujeme si nachystat peníze přesně v ceně dobírky nebo v případě PPL, Uloženky a Zásilkovny můžete platit i kartou.
Jednoduchá a bezpečná cesta úhrady Vaší objednávky.
Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu zprostředkuje.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.