0
Přihlášení

Nemáte ještě účet?

Registrací získáte:
  • Výměnu baterie zdarma
  • Delší dobu pro vrácení zboží
  • Slevu až 15 % na všechny objednávky

Registrovat se

Potřebuje poradit? Zavolejte nám
776 077 700 Po-Ne: 9:00-18:00 hod
V nákupním košíku zatím nic nemáte.

Hledáte inspiraci? Podívejte se třeba na oblíbené značky nebo aktuální novinky v nabídce.

Doprava zdarma. U všech objednávek.

Jak na reklamace

Svým zákazníkům nabízíme kompletní záruční i pozáruční servis. 

Lhůta pro uplatnění reklamace je 2 roky. Reklamace vyřizujeme do 30 dní, nedohodneme-li se s kupujícím jinak, například při delší dostupnosti náhradních dílů. Vždy se ale snažíme, abychom reklamaci vyřídili co nejdříve.

Doporučujeme hodinky používat v souladu s tabulkou vodotěsnosti.

Stupeň vodotěsnosti

Označení

Stříkající voda, déšť

Sprchování, mytí rukou

Plavání, potápění bez dých. přístrojů

Hlubinné potápění

30M

3 ATM/3 BAR

Ano

Ne

Ne

Ne

50M

5 ATM/5 BAR

Ano

Ano

Ne

Ne

100M

10 ATM/10 BAR

Ano

Ano

Ano

Ne

200M

20 ATM/20 BAR

Ano

Ano

Ano

Ano

Záruku nemůžete uplatnit, pokud jde o poškození vzniklá nehodou či z nedbalosti osob, které nejsou autorizovanými prodejci a servisními středisky. 

Záruka se nevztahuje na:

  • jakékoli poškození těla hodinek, pásku a vypadnutý kamínek
  • poškození vzniklá důsledkem nesprávného užívání, nedostatečné péče o hodinky, nárazů, nehod,     běžného užívání a zacházení
  • poškození vzniklá vodou, pokud nejde o hodinky určené k potápění
  • prasknutí keramiky u hodinek s keramickým řemínkem a/nebo pouzdrem

K uplatnění reklamace je vhodné přiložit kopii faktury, která slouží zároveň jako záruční list. Hodinky, které chcete reklamovat, je třeba řádně zabalit proti poškození, nejlépe v krabičce výrobce. Tu vložíte do krabice. Prostor mezi krabičkou s hodinkami a krabicí vyplníte balicím materiálem tak, abyste krabičku stabilizovali k přepravě.

Pokud chcete reklamovat naše zboží, můžete si vybrat jakýkoliv způsob, který vám bude vyhovovat. Můžete využít naše on-line rozhraní nebo navštívit naši prodejnu v Olomouci.

Zboží na reklamaci můžete zasílat na adresu:

ŽILKA HODINKY s.r.o.
Šlechtitelů 813/21
779 00 Olomouc

Zeptejte se na cokoliv
Radek a Liduška
Žilkovi
776 077 700
(Po-Ne: 9:00-18:00 hod)
Máte rádi hodinky?

My taky. Nechejte si jednou za čas poslat naše novinky, speciální akce a slevy:

Facebook Instagram Youtube

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.