Zavolejte nám 776 077 700  (19.11-26.11. dovolená)
Košík je prázdný.
0 ks / 0 Kč

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
Neplatná emailová adresa!
Email je povinný!
This email is already registered!
Heslo je povinné!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email nebo heslo je špatné!

FAQ

1)      Jaktože máte nižší ceny než kamenné prodejny?

Nižší cenu jsme schopni udržet zejména díky dlouhodobé spolupráci s dodavatelem a nízkým provozním nákladům na správu e-shopu.

2)      Jak řešíte reklamační servis?

Záruční i pozáruční reklamace zajišťuje náš smluvní hodinář z Olomouce, který má více než 30 let zkušeností v oboru. Proto k hodinkám umíme zajistit veškeré náhradní díly jako třeba nový stroj či řemínek.

3)      Jakým způsobem si mohu zboží nechat doručit?

Nabízíme šest způsobů dodání hodinek. Všechny tyto možnosti doručení jsou zdarma:

  • Úloženka (doručení do 24 hod.)
  • Zásilkovna (doručení do 48 hod.)
  • Česká pošta - balík na poštu (48 hod.)
  • Česká pošta - balík do ruky (48 hod.)
  • Slovenská pošta (3-5 pracovních dní)
  • PPL (24 hod.) nebo DHL Slovensko (48 hod.)
  • Osobní převzetí

4)      Opravdu musím čekat na neskladové hodinky 7 dní?

Většina hodinek pochází od našich zahraničních dodavatelů. V době dodání je započteno dodání hodinek od dodavatele a také pečlivá kontrola hodinek před odesláním zákazníkovi. Všechny hodinky nastavíme, odstraníme ochranné fólie, naleštíme jemnou látkou a pečlivě zabalíme. Dodací doba 7 dní je průměrná, dodání může být kratší, ale i o pár dní delší.

5)      Co vše je součástí balení?

Především jsou to hodinky pečlivě a stabilně umístěné v krabičce výrobce proti poškození, dále originální návod a záruční knížka výrobce. K hodinkám přikládáme také český návod.

6)      Máte kamennou prodejnu?

Ano. Naši prodejnu najdete v Olomouci na ulici Schweitzerova 798/99a. Při osobním odběru si hodinky můžete prohlédnout, vyzkoušet a rovnou bez čekání zakoupit. U všech způsobů dopravy můžete v souladu s našimi obchodními podmínkami hodinky do 14 dní od převzetí vrátit.

7)      Mohu si u vás rovnou nechat zkrátit pásek?

Ano, pásek dle přání zkrátíme na požadovanou délku. Do poznámky u objednávky uveďte obvod zápěstí v cm a hodinky obdržíte rovnou zkrácené. Zbylé dílky pásku samozřejmě přiložíme. Zkrácené hodinky můžete také v souladu s našimi obchodními podmínkami do 14 dní od převzetí vrátit.

8)      Co když mi dojde baterie? Musím hodinky na výměnu zasílat k vám?

Protože se na baterii záruka nevztahuje, není třeba hodinky zasílat přímo k nám, baterii si můžete nechat vyměnit v jakémkoli odborném hodinářském servisu. O záruku po tomto výkonu nepřijdete. Pouze dejte pozor, aby vám v servisu zároveň znovu ověřili vodotěsnost.

9)   Co když se mi u keramických hodinek rozbije následkem pádu nebo nárazu keramika?

Na tuto část hodinek se záruka výrobce sice nevztahuje, náš servis však zahrnuje po domluvě i zajištění náhradních keramických dílů.

10)   Jaké jsou ceny náhradních dílů?

Ceny při placených reklamacích závisí na daném modelu hodinek, ale ve většině případů jsou nižší než v autorizovaném servisu.

11)   Jaké jsou ceny poštovného na Slovensko?

Poštovné a balné na Slovensko je zdarma.

12)   Můžu si u vás objednat nový pásek?

Ano, nový originální remienok rádi zajistíme k většině modelů. Při dotazu vždy uveďte kódové označení hodinek (například AR1400) a my zjistíme, zda je daný pásek k dispozici. Po potvrzení dodavatelem vám poskytneme bližší informace o ceně.

Průvodce výběrem

Nejste si jisti, jaký typ hodinek je pro Vás vhodný? Nevíte, co znamenají jednotlivé parametry hodinek?

Balení

Velkou péči věnujeme balení produktů. Dbáme na to, aby se k Vám dostalo zboží v perfektní kvalitě a v 100% stavu.

Pravost

Naše společnost nabízí pouze originální a zcela nové hodinky dodávané v originální krabičce s českým návodem a záručním listem.

© zilkahodinky.cz